XESTIÓN DA BIOMASA E A RETIRADA DE ÁRBORES

XESTIÓN DA BIOMASA E A RETIRADA DE ÁRBORES

O CONCELLO DE VIVEIRO ACTIVA O CONVENIO PARA A XESTIÓN DA BIOMASA E A RETIRADA DE ÁRBORES ASINADO COA XUNTA, FEGAMP E SEAGA

---Os propietarios afectados disporán dun prazo para a execución voluntaria dos traballos

 

Viveiro, 5 de outubro de 2024. O Concello de Viveiro activa o convenio para a xestión da biomasa e a retirada de especies arbóreas asinado coa Xunta de Galicia, a Federación Galega de Municipios e Provincia (Fegamp) e Seaga.

 

“Xa no ano 2019 promovimos desde a alcaldía a subscrición dun convenio de colaboración coa Xunta de Galicia, Fegamp e Seaga co obxectivo de cumprir coas obrigas municipais de prevención e defensa contra os incendios no municipio”, lembra a alcaldesa, María Loureiro.

 

En virtude do mesmo, no ano 2020 aprobouse o Plan municipal de Prevención e defensa contra os Incendios forestais do Concello de Viveiro, definindo as franxas secundarias de xestión da biomasa e retirada de especies prohibidas.

Isto permitiu ao Concello iniciar os requirimentos aos propietarios das fincas cando non cumpren coa obriga anual de limpeza que impón a Lei 3/2007, do 9 de abril, de prevención e defensa contra os incendios forestais de Galicia.

 

Este Plan municipal, publicado no BOP de Lugo o 23 de outubro de 2020, identifica un total de 10.641 parcelas situadas nas franxas secundarias de xestión de biomasa. Coa finalidade de conseguir unha xestión eficaz das franxas e tendo en consideración o elevado número de parcelas pendentes de limpeza, habilitouse para os cidadáns un visor cartográfico na páxina web do Concello de Viveiro no que pode consultarse a afección das parcelas mediante búsqueda por referencia catastral.

 

En tanto o número de parcelas afectadas -cuxa limpeza non foi executada polos propietarios- resulta moi elevado, desde o Departamento de Urbanismo activouse o Convenio para as tarefas de inspección, notificación aos propietarios e, no caso de incumprimento, a execución subsidiaria dos traballos de xestión de biomasa e retirada de especies arbóreas prohibidas pola Lei 3/2007.

 

A alcaldesa de Viveiro aclara que “os particulares propietarios destas parcelas recibirán proximamente unha comunicación de Alcaldía requirindo a realización das correspondentes tarefas de limpeza, outorgándolles o prazo legal que establece a lei de 15 días naturais para a execución voluntaria dos traballos”.

 

Só no caso de incumprimento se decretará a execución subsidiaria dos traballos, sendo neste caso executada e xestionada por Seaga, con custe a cargo dos propietarios.                                                                                       

                                                                                           

Nos próximos días os cidadáns poderán consultar, asemade, as parcelas incorporadas nesta campaña de prevención de incendios desde o Taboleiro de Anuncios municipal da Sede electrónica do Concello de Viveiro.

 

A estreita colaboración entre a Alcaldía e a Concelleira de Medio Ambiente suporá unha axilización dos trámites pendentes de realización, xa que o seguimento dos procedementos realizarase dende o Departamento de urbanismo.

 

Saúdos, Comunicación Concello de Viveiro

 

Uso de cookies
Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar nuestros servicios y mostrarle publicidad relacionada con sus preferencias mediante el análisis de sus hábitos de navegación. Si continúa navegando, consideramos que acepta su uso. Puede obtener más información, o bien conocer cómo cambiar la configuración, en nuestra Política de cookies

continuar